• 506 778 801
Witamy w Sklepie z Bateriami do Airsoft oraz Modeli Zdalnie Sterowanych RC

Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

Gwarancja

Na wszystkie produkty sprzedawane w naszym SKLEPIE obowiązuje gwarancja producenta. Oferowane produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych i prawnych. Długość gwarancji uzależniona jest od rodzaju produktu i tak:

  • Na baterie litowo polimerowe LiPO obowiązuje 3 miesiące gwarancji
  • Na wszystkie inne baterie np. niklowo-metalowo-wodorkowe NiMh obowiązuje 6 miesięcy gwarancji
  • Na pozostałe produkty obowiązuje 12 miesięcy gwarancji

Każdy model kupiony w sklepie Vapex.PL przed wysyłką do klienta jest sprawdzany przez nasz serwis pod kątem wykrycia wad fabrycznych aby ograniczyć do minimum sprzedaż uszkodzonego produktu. Każdy akumualtor jest dodatkowo testowany  czy napięcie znajduje się w wymaganym zakresie. Po kontroli produkt jest starannie pakowany z powrotem do oryginalnego opakowania.

Reklamacja

Produkty wysyłane z Vapex.PL zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" dokładnie sprawdź, czy opakowanie nie nosi ona żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas o tym fakcie poprzez formularz kontaktowy lub wysłać wiadomość na info@vapex.pl

Jeśli produkt podczas okresu gwarancyjnego wykaże jakąś wadę fabryczną lub powstałą podczas prawidłowego użytkowania poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub prześlij nam wiadomość na info@vapex.pl

Jeśli po wcześniejszym uzgodnieniu towar kwalifikuje się do rozpatrzenia reklamacji, odeślij (na swój koszt) do nas produkt który chcesz zareklamować dołączając do niego orginalny rachunek lub fakturę VAT oraz oświadczenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pisemnie dołączone do paczki, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty wysyłki wadliwego towaru, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@vapex.pl lub telefonicznie: +48 506 778 801. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Dołącz do przesyłki pisemne lub wysłane na info@vapex.pl oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. 

Zakupy = przyjemność

Robimy wszystko aby ten sklep był jak najbardziej przyjazny dla naszych Klientów, aby nawet ten niezbyt przyjemny moment jakim jest reklamacja lub zwrot towaru przebiegała bez zbędnych stresowów i ostatecznie klient był zawsze zadowolony.

Bo zakupy powinny być przyjemne...

Kontakt
  • 506 77 88 01
  • Sprzedaż Hurtowa
Newsletter